Hästar, hästar

I söndags hade jag WE-ridning, i går min vanliga ridning och idag min vanliga ridning idag.


Vi tränar avancerade galoppfattningar, markarbeten och i dag är det hoppning. Ju mer jag rider desto mer förstår jag hur lite jag kan.




På fredag och lördag har jag anmält mig på ridläger med fokus på sits och dressyr.


Så roligt och jag överlycklig i stallet, omvärlden försvinner och det finns bara jag, hästen och stallvärlden.


EDIT: Till vår hjälp har jag fått kontakt med en barnvakt som kommer och ger maken ett handtag under lördagen. Hon är en gymnasieungdom som har varit hos oss några gånger. Barnen gillar henne och vi får lite tid för andra saker (som hästar) Maken ska förhoppningsvis få upp rullgardiner i barnens rum för denna sol alltså....



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering