sämsta veckan!

Den här veckan (och förra) tar verkligen priset!


Jag hade makens bil häromdagen och skrapade sidan på den i jobbgaraget, i dag körde jag för långt in i garaget och stötte till bommen med min bil.


Jag är jagad av en galen handläggare och en galen klient.


Maken har jouren som har ringt varenda natt hela veckan och väckt oss alla.


Jag kom inte riktigt i klänningen jag skulle ha idag :( (ska bli 22 grader varmt)


De fina naglarna kompisen gjorde har växt ut och det ser inte klokt ut.


****


I dag är det i alla fall fredag och i kväll får vi matgäster och ska ha premiär att äta på verandan i solen.


Bra denna vecka är att jag har gymmat på lunchen 2 ggr, ridit 2 ggr så jag har rört på mig en del :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering