Handpenning o konferens

I tisdags var vi och skrev avtal för huset, träffade banken och tog lån till handpenningen. Vi var även och kikade på tomten som de börjat med. Så roligt! Det ligger så fint och kommer bli perfekt. Nästa steg är att Betala tillvalen och bestämma dem. 

******

I går när jag gick upp svimmade jag i badrummet. Vinglade in i sovrummet och maken blev alldels förskräckt. Men jag lyckades såsmåningom att ta mig upp och väcka barnen och ta dem till dagis. Efter nån timme mådde jag bra igen, jag var hemma den dagen och bara tog det lugnt. Det är inte ofta jag är hemma och är sjuk men jag kände mig inte stabil nog att åka alla milen till jobbet. Jag har ju haft huvudvärk och värk i vänster sida i en vecka nu, kanske det har med saken att göra? Jag har även hemska endometriossmärtor. Jag vet inte riktigt vilken ända jag ska börja med. Funderade lite på kiropraktor då jag tänker att det är spänningshuvudvärk. 

****
I dag är jag på konferens med övernattning. Jag har så sett fram emot det, men nu när jag är här längtar jag mest hem till barnen. En låååång dag och i morgon börjar vi tidigt och håller på hela dagen. Men det har varit en bra dag, förutom mina fysiska åkommor. 

Och att jag gått upp ytterligare i vikt. Nu är det 5 kg sen september. Omg. :(

Vår tomt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering