Förvirring, kärlek och tjock

Jag var helt övertygad om att det var torsdag i dag. Jag blev så lycklig eftersom torsdagar betyder att det är ridning och pussa hästar. Jag kom inte på det förrän efter någon timme efter jag anlänt till jobbet. wtf! Det är ju bara onsdag i dag :-)




Jag tröstar mig med att det är tur det för i morgon har vi ju hoppning, jag tycker fortfarande det är urläskigt..


Andra saker jag rört till är att det inte alls var bamsegympa i söndags utan det är nu i helgen. Herregud. Spännande ska det bli i alla fall!


****
Vi har haft några lugna dagar hemma, jag älskar konversationerna med barnen. De säger så härliga och roliga saker, drar såna slutsatser om sånt som händer och har hänt. Deras energi är ju helt otrolig, de kan hoppa runt som harar över hela huset i timmar. Tänk så smal jag hade varit om jag gjort så om dagarna! Jag brukar iof vara med på de flesta av deras hopp och springlekar. Jag uppskattar att få ta del av deras värld.


****
Jag har sovit otroligt bra de senaste veckorna. Det är så skönt att få hittat rätt tablett för sömnen och få sova. Förra veckan försov jag mig till och med! När hände det sist?


Jag kämpar däremot med vikten, jag har något svart tomt hål som min hjärna tycker ska fyllas med socker. Jag kämpar men inte tillräckligt och trillar dit hela tiden, just nu tar jag timme för timme. Det är hemskt! Jag mår oerhört dåligt av minsta lilla viktuppgång, sedan september har jag gått upp 4 kg. fasiken! Jag förstår inte hur jag ska hitta tillbaka?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering