Vilken kärlek!

Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva sån kärlek jag har till barnen och får uppleva från dem! Det är så det nästan gör ont av kärlek. Som till katten Robban såklart :-)

Maken hamnar på tredje plats..haha ;-)

I helgen har vi sjungit, byggt byråer, varit ute, läst böcker men framförallt kramats. Åh som vi kramats. Hela hjärtat fylls av kärlek och ömhet.

****
Jag känner mig oxå tacksam över att jag vågade gå till doktorn och få antidepressivt, så himla mycket bättre jag mår nu. Vilken skillnad! Jag är mycket jämnare i humöret, mer stabil. Jag mår helt enkelt bättre och har numer naturliga så vardagssvackor.

Jag fick melatonin utskrivet för sömnen. Det är inte subventionerat utan kostar 700 kr. I andra länder såsom Finland är det räknat som kosttillskott och säljs i vanliga affärer. Tänk om jag bott i Finland, kanske nästan billigare och åka en dagstur dit för att köpa och åka hem igen!?

Oavsett har jag ätit det en vecka och börjar nu sova helt okey, inte bra men helt  klart så mycket bättre. I natt vaknade jag två gånger men sov ända till 05.30. Helt otroligt. På  riktigt! Så länge har jag inte sovit på månader. Hoppas det håller i sig.

I dag ska jag på samtal igen, jag är inte riktigt förtjust i terapeuten. Hon är lite..framfusig, problemfokuserad...Få se hur det går idag.

****
Förövrigt så fortsätter sjukstugan för mig:
-ögoninfektion (bara jag)
-Vaxpropp (bara jag)
-Urinvägsinfektion (bara jag)
-Svamp av antibiotikan (bara jag)
-Jäkla hosta (bara jag)
-Förkylningsastma (bara jag)
-Järnbrist deluxe (bara jag)
-Hård i magen deluxe av järntabletterna (bara jag)

Övriga familjen mår helt ok.

hmm...

Här är Klara som har dragit en tvättpåse över huvudet..Hahaha :-)

Klara 



Kommentarer

  1. Hej!
    Melatonin säljs i vanliga mataffärer i Finland, men du kan också beställa via ett nätapotek, t ex http://www.verkkosivuapteekki.fi/epages/JamsanApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/JamsanApteekki/Products/%22Melatoniini%20Orion%201%20mg%22

    Åtminstone detta nätapotek har engelska sidor. Borde ju finnas svenska sidor då vi är rätt många svenskspråkiga i Finland, men nej..
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag har följt dig väldigt länge och blir så glad av att höra att du mår bättre och att du och barnen njuter av varandra��

    SvaraRadera
  3. Du ska älska dig själv mest! Sen barnen, på fjärde plats maken, så sa min terapeut... �� Ha en fin dag! /J

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering