Vad har hänt?

Vår lilla Klara har förvandlats till.. Ett litet charmerande minimonster. Herregud, hon kommer ta livet av oss alla.
Hon har uppenbarligen kommit in i den berömda klängperioden, inte en endaste centimeter få vara mellan henne och mig. Släpper man ner henne på golvet så ylar hon, i stolen, när hon leker och den enda gången hon är tyst är i famnen. 

Visst, hade jag bara en hade det gått, men nu har jag två som verkar kommit in i en faaaaas. Så armarna räcker helt enkelt inte till. Sitta på golvet med dem klängandes fungerar bara ett ögonblick, sen blir det bråk. 

Jag är helt slut. På riktigt. Uttömd på all energi. 

Men i morgon ska jag jobba, vi ska till läkaren med barnen och så ska det packas. 

För till fredag åker vi till Dalarna och barnens gudmor. Tjoho! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering