Semester och flytt

Livsfarligt det där. Med Google alltså. Man börjar surfa på semester helt plötsligt surfar jag villor och jobb på Åland. Haha ;-) (vi har ju släkt där och hade hus där) 

I alla fall verkar det lätt överfullt överallt, kan folk inte ta sem i oktober i stället? Måste alla ta samtidigt som mig? ;)

I går var kompisen här, faktiskt riktigt länge. Skönt med lite hjälp med maten och att roa de små. Tyvärr ösregna det så mkt till promenad blev det ju inte. 

Alfred är så mammig, jag får inte ens lämna rummet och gör första gången fick inte någon annan än vi mata honom. Det har aldrig hänt förut. 

Min plan är förövrigt att mer och mer få dem att äta vår mat, Alfred är inga problem med men klara är lite klurigare. Det svåra är nästan att hinna göra mat och komma på vad i all världen man ska laga. 

Men i kväll blir det lax med potatismos och grönsaker. För hela familjen. 

****
Idag slipar vi fönster och i morgon ska vi nog i väg på lite äventyr tror jag. Vi hade planer på öppna förskolan men de hade ju klämdag. Vafan då. 

Lördag blir det grillning med en kompis. 




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering