En fin helg

Så bra vi haft det! Resan gick toppenbra och jag och tvillingarna satt bak och maken körde. När vi kom fram hade dalakompisen redan förberett med fika och så fortsatte hela helgen. Mat, promenader, skratt och lek med barnen. Hon har förberett med fantastisk mat till både oss och barnen, hon hittade sina barns gamla duplo som de uppskattade väldigt  mkt. 

På kvällen spelade vi spel och i natt har faktiskt barnen sovit bra, det tär att vara på landet. Jag å andra sidan har kommit in i nån fas där jag inte kan somna. 

Enda molnet på himlen är att maken har jouren och det ringt en del, Klara har värsta blåmärket i pannan efter möte med en dörr och Alfred är en riktig bajsmaskin. Åsså starta jag om telefonen och hade glömt koden till sim-kortet.  Jag har nämligen ett nytt kort. Suck. 

Nu är vi på väg hem och barnen har precis slocknat, jag sitter och halvknoppar och längtar efter katten Robban. Hoppas katterna haft det bra, vår fina granne skulle kika till dem. 

Här ser ni barnen och hennes katt som var mkt skeptisk till barnen ;)





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering