Men så tråkigt...

Vilken fin dag vi fick i går, lite kompisar kom över och åt tårta och myste med oss på barnens 6-månaders dag. En av dem hade med sig paket och andra onyttigheter. Så det blev tårta både till lunch och middag :( Attans då. Och lite mackor efter ridningen.

Så i går var verkligen ingen bra dag för varken vikt eller karaktär, men i dag är det ny dag och nya tag.

Sen ska vi inte ens prata om ridningen igår, jag fick ferarrihästen. Ja herregud. Den i kombination med att jag inte kan höger och vänster och inte förstod övningen gjorde att det blev en rolig ridning. Fullkomlig katastrof! Jag böjde hästen åt fel håll, hade fötterna fel. Kära nån.

Ännu värre blev det när jag kom hem och skulle ansa buskarna under armarna, men vad skådar jag då? Att jag bara rakat ena armhålan för någon vecka sen. Men herregud. Så jag har gått runt med en orakad och en rakad, det är ju inte så många som ser men ändå...

****
I dag ska Klara i väg och klippa tungbandet. Usch och fy.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering