Mod och presenter

Vilka underbara presenter vi får! Tack fina underbara Lina för de fantastiska kläderna till Klara. Alltså de är så söta så mitt mammahjärta bara dör.

Tack Boel för de fina underbara böckerna, jag har läst en för Alfred i dag. Han hälsar och säger att han gillar böcker ;)

Sen fick vi choklad och blommor samt nallar från makens jobb. Gulliga dem!

Det är så roligt med alla paket och presenter. Jag tror jag blir gladare än barnen..Haha :)

****
Så i går beslutade vi att låta tvillingarna själva bestämma (efter BVC rekomendationer) när de ska äta och inte vara så militäriska med tiderna. I natt har de vaknat med ungefär 3.15 mellanrum och nu på dan ca 3-3,5 timme. Det känns lite konstigt att inte ha tider och passa, nu går jag liksom bara o väntar i stället. Och tiderna till i natt blir ju också helt kaiko.

Jag vaknar kl 5 nu och väntar på att de ska vakna. I morse vaknade de inte förrän vi sju, så två timmars sömn försvann. Dessutom kan jag inte somna så särskilt många timmar får jag inte ihop.

Klara har ätit lite dåligt men efter ett lass nr två nu verkar hon gladare, hon verkar hård i magen. Vad kan jag göra för att hjälpa henne? Olja pratar alla om, men är det ok när man är så liten? Vi gjorde benböj och massage så funkade det, men då lyckades hon kissa en jättestråle över hela mig och väggen och golvet. Trevligt...

****
Maken är och hämtar nya vagnen nu och hälsar på jobbet, jag har bestämt lunch med mitt jobb på fredag. Vara social utanför bebisbubblan, hur ska det gå?

Jag frågade även chefen om jag kan ta semester oktober-november för jag har 45 dagars semester, det gick bra. Det borde väl inte bli något problem med FK?

Sen bokade jag tid för Robbans levervärden, de hade tid först om 2 veckor. 2 veckor!

Också bokade jag tid för service på värmepumpen..

Osså mailade jag ridskolan och ställde mig i kö till söndagsgruppen som börjar i höst. 1 timme varannan vecka ska väl familjen klara sig i från mig?! Då har det gått en tid och kroppen borde vara redo. Kanske jag ska ta en privatlektion innan?

pust. Hårt att vara mammaledig :-)

Massor av fina kläder!

Barnen testar att sova i sitt rum

Blommor från arbetskamrater

Fina underbara böcker.



Kommentarer

  1. Du kan inte ta ut föräldradagar samma dagar du har semester på. Annars bryr sig fk inte alls i vad du gör och när :)

    Allt live går ut på med småbarn är att vänta på deras rop! Hahaha :) Skönt för er att leva friare!

    SvaraRadera
  2. Vart har ni köpt den fina ugglelampan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. På jollyroom. Det är märket pumpkin

      Radera
  3. Tack måste köpa �� är så fin.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering