Vecka 27 (26+3)

I dag ska vi på förlossningen på samtal.

Tydligen så har BB Stockholm 2 olika plan och var vi ska vara är väldigt oklart. Inte heller har jag namnet på den vi ska träffa. Varför kan de inte skicka kallelse så vi vet vad vi ska ta vägen? Min stackars GAD säger jag bara :)

Spännande och läskigt i alla fall, jag är skräckslagen och nyfiken på samma gång.

****
I dag verkar det vara lite svalare ute, vilket är fantastiskt skönt. I går hade vi nämligen 30 grader i skuggan och 28 i huset. Däremot är det otroligt mkt pollen, allt är alldeles gult och jag håller på att nysa ihjäl mig.

 På kvällen åkte vi till bästa killkompisens tomt han hade köpt, på den tomten ska det byggas ett hus.

Läget är helt fantastiskt i skogen och bredvid hans tomt finns ett hus till salu. Åh, vad jag skulle vilja flytta dit, men vi har varken råd eller ork att flytta just nu.

När maken och kompisen höll på att springa runt att mäta på tomten såg jag min egen skugga och ryckte till. OMG, är det där jag? Jag fick lov att ta en bild i alla fall :) Jag blir mer o mer lik en köttbulle.

På dagen var vi en sväng hos min pappa också som blev helt chockad över vilken mage jag hade, jag svarade att man brukar ha det som gravid.

Sen kom även bästa grannarna och ringde på dörren och ville se magen.

Jag börjar känna mig som ett utställningdjur snart :)

****
Både i går och i natt och på morgonen har det sparkats en massa i magen, varje gång som maken lägger handen på magen så är det knäpptyst och alldeles stilla.

I morgon får vi äntligen se dem igen!


Kommentarer

  1. Tror BB Sthlm har plan 4 och plan 9. På plan 4 har de en reception som alltid är bemannad så gå in där och fråga du! : ) Är det på plan 9 är det bara att ta hissen rakt upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad bra. Då provar vi plan 4 till att börja med! Tack:)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering