Vecka 24 (23+6)

Är jag nåt annat än trött just nu? Hjärnan är helt ur funktion, lyset är tänt men det är ingen hemma.  Jag är så tacksam att detta är näst sista dagen på jobbet även om jag kommer sakna att vara i ett socialt sammanhang, umgås och arbeta.

Nu har jag fullt schema från i morgon tills nästa helg, inte en dag där det inte är något inbokat. I morgon är det dags för MVC igen, jag ska prova den nya vägen med buss från stationen så jag slipper ta mig upp för trappor och gå flera km.

Saker att ta upp med BM

-Flytningar
-Jag vill att hon mäter SF måttet :)
-Förlossning
-BVC

Det var väl typ det jag kommer på just nu. Jag har ännu inte bestämt mig om det ska bli vaginalt eller inte, men det lutar nog åt ett håll.

****
I morgon ska jag försöka ta en magbild, magen börjar bli enorm nu. Hur kan växa så mkt och när ska det ta slut?

Mina Boob mammabyxor som varit förstora börjar faktiskt bli små nu, de sitter åt runt midjan. Det finns ju liksom inte större byxor snart. Nu får det bli vår så jag kan ha klänning/kjol

****
Förövrigt går mina tankar till Älskade Jean Quidote som har fått cancerbesked och kämpar, älskade vän <3


Kommentarer

  1. Ta snitt!! Känns säkrast och minst jobbigt när det är två bebisar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering