Vecka 16 (15+6)

Herrejösses så jag snorade och nös i går, jag provade allergispray, men det verkar inte vara pollen, näsdroppar funkar ju bara för stunden och det värsta var killandet i näsan. Som en hel myrfarm som flyttat in. Inte kan det vara så illa att jag börjar bli förkyld?

Det känns inte så.

Som grädde på moset slog huvudvärken till efter telefontiden och den sitter faktiskt fortfarande kvar i dag. Jag har inte tagit några tabletter, jag försöker härda ut.

Inte blev det bättre av att jag läste ut boken "livet efter dig" av Jojo Moyes och grät en hel timme. Oj, vilken bra och sorglig bok, i kväll blir det definitivt något annat i bokval, skräck eller thriller. Inget mer gråtande här inte.

****
Nej, usch vilken kass bild det blev, man ser inte alls hur stor magen blivit och svart döljer verkligen. Maken hade inte tid utan skyndade sig till jobbet nu.

Så jag försökte ta en själv..Hahah:) Jag ser ju ut som en dinosaurie i stället. Selfie är verkligen svårt, om ni undrar varför min mage ser lite konstig ut är det för jag opererat bort gallan och 42 stygn senare är ena sidan insjunken med ett jätteärr. Så kan det gå. Och ja, det är mina enorma och väldigt sköna jättetrosor

Nåja, jag får jaga på maken i helgen i stället.

Ni får hålla tillgodo med dessa så länge.

****
I dag ska jag ha medarbetarsamtal med chefen, ni vet ju hur det var förra gången? Hon pratade i 5 min om mig och hur bra jag var och i 55 min om sig själv och mina arbetskamrater.

Och för det fick jag 400 kr i löneförhöjning fast hon lovordade mig och lovade mer. *svär och mutter*

fina bebiströjan i alla fall

eh..ja..

Kommentarer

  1. Vilken fin mage du fått, jag har en jättefin gravidklänning tunika som är mycket att växa i, sval till sommaren och dessutom djäkligt snygg!
    Tänkte om du ville ha den, bor också isthlm, och följt eran resa sedan Isak!
    Gått igenom IVF som bara de närmsta vet om.

    Maila mig på kampfisken@mail.com

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mage! Utspänd och slät. Du ser gravid ut, inget snack.

    SvaraRadera
  3. Fin mage! Men du får be mannen att sitta på huk eller stå på knä när han fotar nästa gång :-) Din selfie gör mer rättvisa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han hade inte tid i morse. Men i helgen ska vi ta nya tag!

      Radera
  4. Säger ju det - du är så fin så!!!

    Är det inte den härliga gravidtäppan som slagit till då? Inte ovanligt.

    Ska inte skriva så mycket då jag flera gånger försökt kommentera och allt bara försvunnit.

    Kramar på dig och magen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kanske, det har ökat så. Snart har jag då allt :)

      Jag vet, blogspot är bedrövligt via ipad och mobil!

      Kram

      Radera
  5. Jättefin mage :-) Det syns att det ligger bebisar där i. Ofta tycker man att magen är så stor och så tar man kort och då ser den mindre ut än den känns.. Minns att jag kände så, man vill ju så gärna att den ska se megastor ut så att det verkligen syns att man är gravid ;-)
    Massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gör det ändå blir folk förvånade att när jag har bebiströjan.

      Så liten som på makens bild kan den ju inte vara? Näää..:)

      Kram

      Radera
  6. Men duuu, det där är ju redan en bebismage! Och större ska den bli :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säger ju det, magen är enorm!

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering