Domen idag :/

Jag avskyr när det är kallt, inte så mkt för att det är kallt utan för att kläderna blir så statiska/elektriska. Jag har ju mkt syntetblusar och efter nån timma så smetar de längst kroppen och visar varenda valk man äger och har.

Dessutom är det svinkallt att cykla nu och börja med dunjacka innebär att man svettas i hjäl på vägen hem.

I dag blir det en rejäl flex då vi ska till veterinären med Robban och ska få veta om han har tumör eller något annat otäckt och vad vi ska göra.

Som ni vet betyder katterna allt för oss och framförallt vår lille gosefis som är en underbar liten herre. Som förövrigt blev helt utan gos i morse då jag inte vaknade före klockan utan när klockan ringde. Provade en halv atarax och nu sov jag hela natten utan att vakna, vilket annars aldrig händer. Men nu blev det lite dumt då vi blev utan morgongos båda två.

I dag hoppas jag dessutom att kliniken svarar så jag får veta hur vår framtid ska se ut.

****
Två bra saker i går:

Gårdagen tillbringade utomhus i kylan med att kratta, elda och umgås med grannar. Som vanligt avslutar vi med korvgrillning och det finns ingen gång korvarna smakar så gott som då.

Kvällen avslutade med kompisen med god middag, gott sällskap och mycket skratt.

Tänkte skynda mig till jobbet då det ryker mkt flex i dag.


Det är kartongen som är liten. Faktiskt:)


Kommentarer

  1. Men så go misse! Vi har också en som älskar kartonger av alla de sorter - både stora o små.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt gått bra idag. Vet hur det känns att vara orolig för att det ska vara något fel på kisse. För mig har kisse varit det som hjälpt mig att orka med alla behandlingar och besvikelser. Vet faktiskt inte hur jag skulle orka utan honom.

    Håller tummar och tassar för att det gått bra för Robban idag.

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått idag med både kliniken och med Robban?..
    Antar att jag får veta i morgon förstås..
    Tänker på er !!

    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering