Vecka 19 (18+1)

I morgon är det dags :-( En tumme eller två skulle vara bra. Jag har en otrolig ångest för i morgon och vad som ev komma ska. Jag får nästan panikångest av bara tanken.

Så andaaaaaas vi.

****

Dag 2 med att leta saker till köket. Nu har vi hittat ugn, Micron och golv. Kaklet däremot blir vi himla osäkra på, jag tror vi vet vad vi vill ha men hittar det inte.

Det är roligt om än tröttsamt att åka på köksäventyr, vi skulle även storhandlat men nu sms den ev kattvakten att hon skulle komma över. 

Jag fick hungerpanik så det fick tyvärr bli McDonalds, en qp-meny ger 44% av dagsbehovet på mat. Bra där. Nu fick jag matångest och matkoma

Ska se till att det blir en promenad till kvällen även om jag inte förbränner alla hemska kalorier. 

*****

Jag är så sinnesjukt trött och hängig, håller jag på bli sjuk? Kan man genomgå en förlossning med förkylning eller vad det nu är som är antågande? Såklart man kan, det borde ju bara bli ännu jobbigare?

****
Så här kan man soldyrka solen när man heter Robban




Kommentarer

  1. Jag ska hålla mina tummar och tår för dig allt vad jag har imorgon! Mina tankar är hos dig! Jag hoppas fortfarande på ett mirakel, vet inte om du vill höra sånt eller inte. Kramar

    SvaraRadera
  2. Alla mina tankar går till DIG-ER.....inför morgondagen
    Stor kram Titti

    SvaraRadera
  3. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ å så några till ❤❤❤❤❤

    SvaraRadera
  4. Förstår din oro och ångest inför morgondagen. Trots att det måste vara jobbigt ned ert köksprojekt mitt uppe i allt, så är det nog bra att ni tvingas ut och hantera den vanliga vardagen som ändå lunkar på. Kram Fröken Bus

    SvaraRadera
  5. Tummar håller jag i massor och skickar en stärkande kram... Tänker på dig.
    /Vivela

    SvaraRadera
  6. Älskade - alla tummar och tassar hålles på alla sätt och vis.

    Är det inte hela den orimligt tunga situationen som gör att du känner dig ofantligt trött?!? Är ju inte mänskligt att orka.

    Måste göra tillägget att jag varit extremt nöjd med Danderyd när jag varit där, men jag tror att KS nog också är lika bra. Så var trygg i ditt val, om det nu måste göras. Jag hoppas fortfarande att du nu slipper.

    Tänker mycket på er! Varmaste kramar!

    SvaraRadera
  7. Här hålles också alla tummar💕💗💕💗Kvickan

    SvaraRadera
  8. Här är tummarna bokade och avsedda enbart för er i morgon!
    Även om det känns hopplöst så hoppas jag också på mirakel. Man kan inte göra annat...

    Mat ja... Jag har förresten börjat med 5:2 dieten som är nåt som jag tror passar mig och min kärlek till mat.
    Kolla upp det.

    Massor med kramar från
    Lena och missarna

    SvaraRadera
  9. Jag önskar att ni får vara med om ett mirakel!! Om inte så önskar jag att ni klarar av att gå vidare och hoppss på ett annat mirakel! Jag tänker på er och håller mina tummar!!
    Kram och styrka

    SvaraRadera
  10. Jag håller tummen redan nu, och lovar att göra det även i morgon!

    SvaraRadera
  11. Jag hoppas så på ett mirakel till er!!
    Håller tummar och tår!

    SvaraRadera
  12. Jag håller alla tummar jag har för dig imorgon! Det borde inte få hända sånt här. Om det nu skulle bli dåliga nyheter imorgon vet jag att du kommer klara det. Jag fick själv missfall i vecka 18 för 2 månader sedan och födde vår lilla pojk. Det var fruktansvärt men jag klarade det fastän jag inte trodde det. Man har ju inget val. Som tur är har jag en underbar familj som ställt upp för mig. Livet kommer vara skit ett tag och jag kommer aldrig glömma honom men det går att klara sig igenom det. Det känns konstigt att säga det men på ett sätt tyckte jag det var "bättre" att få missfall sent för då fick vi iallafall träffa honom och skapa ett band med honom. Många kramar

    SvaraRadera
  13. Önskar, hoppas och ber att miraklet inträffar i morgon. Och håller alla mina tummar förstås. Och oavsett hur det går skickar jag styrka och tankar till dig.

    Varma kramar

    /Sara (Bebisfrön)

    SvaraRadera
  14. Håller både tummar och tår! Kram, mm

    SvaraRadera
  15. All kraft och styrka till dig! Håller mina tummar och hoppas på mirakel!

    SvaraRadera
  16. Mina tummar har du! Hoppas att de har sett fel tidigare och att ert mirakel blir just ett mirakel.
    Många varma strykekramar!

    SvaraRadera
  17. Jag tänker, ber, Hoppas och önskar av hela mitt hjärta att Isak visar dom alla! Att er lilla bäbis växit och att miraklet skett.
    Massor av kramar till deg och Isak <3
    Ahm66

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering