Vecka 17 (16+3)

Jag vaknade 04.00! FYRA på morgonen och kunde inte somna om. Sen vaknade katten Robban 04.40 och då var det definitivt kört.

Det kommer bli en lång dag i dag.

****
I går var städerskorna här och storstädade, huset glänser och är otroligt fint. Varenda skrymsle verkar blivit skurat.

Vi ska tydligen få en manlig städerska, lite ovanligt måste jag säga. Hoppas han är bra med katter och hus. Det är det viktigaste.

Jag sms min gamla städfirma, men hon har inte svarat. Lite oroande då jag vill ha mina nycklar och inte en massa strul. Jag får väl ringa om hon inte svarar.

****
I söndags dammade vi av min gamla luftpistol, jag har glömt bort hur roligt det är även om jag inte träffar så bra. Nu måste jag verkligen få tummen ur och anmäla oss till pistolskyttet som jag fick som avgångspresent från mitt gamla jobb.

Jag vet inte var dagarna tar vägen, jag tänker jag ska hinna så mycket men så blir det ingenting.

Vi har i alla fall beställt ny kyl och frys som kommer om tre veckor. Sängarna borde dessutom komma snart. Nu är jag trött att sova på tältsäng.


****
Nu är det fokus på i morgon. Jag har tagit semester hela dan, mest för att vi ska åka emellan gyn och UL under dagen. Känns onödigt att vara på jobbet endast 2 timmar på morgonen.

Känner mig lite orolig, nu har jag ju spelat upp så stora scenarior i flera veckor.

Har akut byxkris, i helgen blir det att leta byxor. Om leggings är det enda jag kan ha så är det väl så. Men nu får jag inte på mig NÅGRA byxor eller kjolar.

Kommentarer

  1. Hej där ! Jag är här och håller tummarna inför morgondagen.
    Har haft fullt upp men är in och läser varje dag vad som händer hos er..
    "Lyckatillkramar"
    /Lena och missarna

    SvaraRadera
  2. Jag håller också alla tummar och tår för att det ska gå bra!

    SvaraRadera
  3. Hej. Självklart kommer det gå bra imorgon. Jag vet det. Andas och njut av att få se din lille.
    /Annette

    SvaraRadera
  4. Stort lycka till, jag hoppas så innerligt att det går bra imorrn!

    SvaraRadera
  5. Du har hela min tro och min önskan! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Håller mina tummar för dig och knyttis imorgon. kramar Lina

    SvaraRadera
  7. Lycka till i morgon! Tummarna hålls stenhårt!

    SvaraRadera
  8. Jag ber, från det innersta av mitt hjärta, att Knytt mår bra!!!
    Sarah

    SvaraRadera
  9. Lyckat till imorgon! Jag håller tummarna att allt ser bra ut!

    Kram
    Charlotte (lite si and so)

    SvaraRadera
  10. Stort lycka till imorgon! Önskar av hela mitt hjärta att allt ska se bra ut.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Skickar massor av lyckotankar för morgon dagen. Hoppas babyn mår bra och att du får mysa resten av graviditeten.
    Kram
    Ahm66

    SvaraRadera
  12. Jag hoppas så att ni får goda nyheter om Knyttet idag!

    Fiffig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering