Vecka 16 (15+1)

I natt har jag sovit som en stock, jag vaknade vid 3.30 och somnade om på en gång för att vakna vid 6.15. Jätteskönt att få endast vakna en enda gång!

Fast det hjälper inte, jag är lika trött på dagarna ändå. I går sov jag en halvitmme i soffan och jag var lika trött sen ändå.

I går la jag till en extra madrass i sängen, en sn där supertunn, men jag tyckte det hjälpte. Problemet är att de madrasserna är 80 cm och min tempur är 90 så en liten vändning åt kanten slutar i en katastrof på golvet.

Gårdagen tillbringades med att vara katt- och hundvakt. Väldigt mysigt, jag skulle kunna ha det som heltidsarbete. Bara mysa hela dagarna. Vilken lycka.

****
Jag träffade min gamla ridlärare i affären, det högg till så i hjärtat. Guuuud så jag saknar hästarna, motionen, lyckan och slitet. Hon frågade hur jag mådde och jag berättade, hon blev alldeles tårögd och var så genuint glad för min skull.

****
Nu på morgonen har jag funderat väldigt mycket över vår kommande framtid. Saker vi måste fundera på, ta itu med och planera

inreda ett barnrum
Köpa barnvagn
och alla andra miljoner saker
Komma på ett namn

10 dagar kvar nu...


****
Mitt nya projekt är dessutom att hitta en ny städfirma. Min gamla fuskar så otroligt.

katterna vi passade i går


Kommentarer

  1. Även om det finns saker att fixa så är det ju härligt att det är de saker det är. Och allt behöver inte göras i förväg - det löser sig! Hojta gärna till om du behöver saker efter hand! Har en del som ligger.

    Varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Bra med en lista. Vi har också gjort listor, En för saker vi ska köpa/ordna innan, en på sådant vi kan införskaffa lite senare, en namnlista o s v. Älskar att planera och drömma framåt. Det känns mer verkligt just då. Och dessutom är det skönt att ha lite koll :-) Men vi kommer nog inte våga köpa så mycket förrrän efter RUL.

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering