Vecka 19 (18+0)

Jaha, ny vecka igen. Och det ska man glädjas åt? Det här är en mardröm :(

 Jag tänker lite som några andra av er, tänk om ett mirakel sker? Att allt är perfekt på måndag. Då är liksom 10 veckor av oro helt onödigt.

Men så är det ju så klart inte. Mirakel sker inte vår familj, det har faktiskt aldrig hänt mig. Jag tror inte på sånt, snarare motsatsen

Oj, vad bittert det var idag då. Lite trött och ledsen, ibland är det så jobbigt att leva.

Jag vill att det bara ska vara måndag, konstigt nog, så jag vet vad som komma skall. Att allt ska vara över så jag kan börja försöka leva lite. Hela min sommar har försvunnit i en stor skräckbubbla. 2 veckor tror jag allt var bra mellan blödningarna slutat och KUB-testet, resten har varit skit.

Fostervattensprovet del 1 visade inga kromosomavvikelse och nu ska det odlas vidare för prov nr 2.

****
Konstigt att alla räkningar kommer på en gång, alla utgifter och alla projekt? Helt plötsligt är vi lite fattiga och så ska vi satsa på nytt kök.

Hur tänkte vi nu?

Nåja, nu ska vi åka och spana på allt som kan behövas inköpas till köket.



Kommentarer

  1. Åh, det är ju jävligt för er! Skönt (?) att det inte var någon avvikelse, kanske är det då bara en missbildning? Ingenting man kan leva med, eller blir det bara lidande för barnet?

    På det igen, bara. Min kusin hade konstaterat igenväxta äggledare (ärrvävnad), men hon lyckades bli spontangravid efter två IVF-barn. 35 år. Inte att förringa er sorg, utan vill bara sända en solskenshistoria.

    Valt sjukhus än? KRAM

    SvaraRadera
  2. Tänker på er varje dag ♥♥
    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Tänker också på er varje dag. Det gör så ont i mig och kan inte ens tänka mig hur fruktansvärt jobbigt det måste vara för er.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. KRAM! Tänker på dig varje dag... På er alla tre.
    /jakteneftertotallycka

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering