Fosterdiagnostic

Eller om det är ultraljud. Men i dag är det i alla fall dags.

Jag är nervös och magen är nu helt ur funktion, en säkert tecken på att mina nerver är skakiga.

Jag surfade in på bloggen i går kväll och upptäckte 16 kommentarer! Tyckte det var urkonstigt att jag inte fått mail om det (man får mail för varje kommentar som läggs in)

Så upptäckte jag att de låg i skräpposten allihopa. Märkligt.

Tack alla ni för ert stöd, om ni bara visste hur mkt det betyder för mig, även om vi är anonyma med varandra så är jag ändå inte ensam.

Vi hörs sen, kram på er.

Kommentarer

  1. Kram Cecilia! Tänker på även hela denna dag! Kram kram kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för ett mirakel!

    SvaraRadera
  3. Hej, tänker på er! Hoppas att prognosen är bättre än vad de gett besked om hittills. /Uppsalamamman

    SvaraRadera
  4. Nu håller vi både tummar och tår för mirakel!
    Jättekramar
    /Åsa

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för ett mirakel, stor kram

    SvaraRadera
  6. Skickar så många kramar och positiva tankar jag kan!!!! Nu ber vi alla om ett MIRAKEL....
    Ahm66

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna allt vad jag kan. Hoppas på mirakel!

    SvaraRadera
  8. Även jag håller alla tummar, och ber om ett mirakel.
    Kramar♥♥

    SvaraRadera
  9. Skickar styrke kramar till er idag.

    SvaraRadera
  10. Tänker på er. Hoppas på mirakel. Uppdatera när du orkar. Kram

    SvaraRadera
  11. Jag tänker på er i dag. Många kramar från mig

    SvaraRadera
  12. Finns här och tänker på er i detta nu...
    Kram, RigaMaria

    SvaraRadera
  13. Har aldrig kommenterat förut men läst din blogg flitigt under flera år. Ni klarar av vad som än kommer att hända!

    SvaraRadera
  14. Tänker på dig mycket idag, kan bara ana hur fruktansvärt hemskt det måste vara! Så orättvist att någon ska behöva gå igenom detta. :-( Stor kram!

    SvaraRadera
  15. Håller tummarna extra hårt för er idag!

    SvaraRadera
  16. Håller tummarna och tänker på er idag! ♡

    SvaraRadera
  17. Skickar massa kramar /C

    SvaraRadera
  18. jag håller mina tummar hårt hårt för er skull idag!!
    /Madde

    SvaraRadera
  19. <3 Tänker på er idag! <3 Kram Malin

    SvaraRadera
  20. Tänker på er idag.
    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera
  21. Tänker på er idag och hoppas på ett mirakel. Kram Sandy

    SvaraRadera
  22. tänker på dig - kram!

    SvaraRadera
  23. Tänker på dig och på er! Hoppet är det sista som lämnar en... Du vet att du inte är ensam om det skulle bli förlossning på onsdag... Bara att skriva av sig här och på FL. Vi är ju några som kan försöka stötta.

    SvaraRadera
  24. Tänker på dig hela dagen... Fina du... Har fött ut fast mindre än din. BM och läkarna är jätte duktiga. Men hoppas i alla fall förståss att det ska bli ett mirakel!! Kramar

    SvaraRadera
  25. Tänker på dig konstant. <3
    massor av kramar Nenne

    SvaraRadera
  26. Skickar över ett stort gäng varma kramar till dig idag. Du finns i mina tankar.

    SvaraRadera
  27. Är så nervös för er skull! Även om det är ett oerhört mirakel varje gång en graviditet blir till och fullföljs så är det omänskligt att det ska kunna gå snett när det väl har startat – än mer med er bakgrund med alla försök. Jag hoppas, hoppas, hoppas och håller tummen så hårt jag kan.

    SvaraRadera
  28. Har läst din blogg länge men inte kommenterat. Tänker på er idag o hoppas som övriga på ett mirakel! Kram<3

    SvaraRadera
  29. Stora stora styrkekramar! Tänker på er! //Caspianne

    SvaraRadera
  30. Åh vad jag tänker på er! Är här inne och tittar hela tiden efter uppdatering ♥

    SvaraRadera
  31. Tänker på er, håller tummarna!

    SvaraRadera
  32. Sänder dig några extra tankar idag och hoppas att ni får ett bra bemötande, oavsett vilka besked dagen bjuder på.

    Kramar från Fiffig

    SvaraRadera
  33. Tack alla fantastiska underbara ni för era fina kommentarer.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering