Vecka 11 (10+3)

Efter en väldigt lång resdag ligger vi äntligen i sängen och vilar. I det stora hela har resan gått bra men det har varit lite ont och blod trots alla stoppande tabletter. 

Fast jag tar full dos av cyklokapronen så blöder jag igenom ändå. Trist då stranden ligger 0 meter från hotellet och är alldeles gnistrande blått. 

Hotellet är jättefint och i morgon ska vi gå på möte och boka utflykter, sen blir det nog mest sol på stranden. 

Jag har tagit med mig Justin cornin fantastiska bok; flickan från ingenstans som är över 900 sidor. Jag har ju hunnit läst en del i dag och har läst nästan halva. Läs den om ni inte gjort det. Det finns en del 2 oxå. 


Kommentarer

  1. Ha en skön semester! Det är du/ni så värda! :) En liten undran bara.. varför får du inte bada i havet? Pool förstår jag ju men saltvatten ska väl inte vara ngn fara? Efter min skrapning förra sommaren efter MA så badade jag två dagar senare. De sa inget på kliniken om det, bara att jag skulle undvika pooler.. Kram på dig// Jane

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen? Det vore fantastiskt i så fall! Det var doktor nr 1 av 5 som sa det!

      Radera
    2. Ja :) Vi var på Öland och jag badade i havet i 2 veckor på läkarens inrådan. Man bör ju leva som vanligt men undvika bakteriehärdar som pooler. Saltvatten har ju en läkande effekt :) Men du gör ju självklart det som känns bäst för dig! Ju bättre du mår och slappnar av på semestern, ju bättre mår bebis <3 Kram!

      Radera
  2. Det ser fantastiskt ut! Å vilken snygg bränna du kommer få!
    (Jag drömde om dig inatt å din mage. Vi fikade... Sann-dröm snart?)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gärna! Jag har ju semester och är redo när som

      Kram

      Radera
  3. Ser underbart ut!!! Pratade med mannen om att man KAN åka till Italien med barn också :) Tror det blir det nästa gång. Glöm inte solskyddsfaktor. Jag har fått andra gradens brännskador en gång (visserligen i Brasilien men...). Du får snyggare bränna om det går långsamt och så håller den längre. Njuuuuuuut nu!!!

    SvaraRadera
  4. Perfekt klimat! Många med barn.

    Jag har alltid massa solskydd. Jag blir som en tomat ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fantastisk utsikt ni har! Ser verkligen jättevackert ut. Hoppas att ni får en härlig semester!!

    Kramar
    Charlotte

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering