Vecka 11 (10+2)

Snart är det dags att åka till Italien, närmare bestämt i natt! Vi ska åka härifrån kl 04.00 och ni vet väl vid det här laget att jag verkligen inte är någon morgonmänniska. men det känns skönt att komma i väg.

Det ska bli roligt att uppleva italien, jag har aldrig varit där. Vi ska nog inte fara runt så mycket utan mest ta det lugnt. Kanske åka på nån utflykt. Blödningar har inte riktigt gett med sig så mycket till bad lär det inte bli, jag har börjat med cyklokapronen i dag men det verkar inte riktigt funka.

Lite ont har jag men är förberedd med alvedon med mig i väskan.

Det börjar synas på min mage, det är ju säkert något extrakilo oxå med tanke på min senaste tids inaktivitet, men det syns lite. Nu har jag däremot hamnat i ett tillstånd där jag tror folk tänker att jag blivit lite rund. Men kanske gravid? Eller bara tjock?

Tråkigt när man är lite rund från början liksom.

*****
Nu håller vi på att packa här hemma, vi ska oxå åka till veterinären snart med Greta för att kolla benet. Hon är hemskt olycklig över sin tratt, men den funkar ju. Jag tycker benet blivit lite bättre faktiskt.

****
Jag tror vi kommer ha internet men skickar ändå en kram till er tills vi hörs igen.

Kommentarer

  1. Ha det så underbart på semestern! Njut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det så härligt i Italien!! Vi åkte dit på vår bröllopsresa, så jag har bara positiva minnen därifrån!

    Vi åker till Skottland på fredag. Den resa som vi planerade i maj, när vi fick ännu ett avslag. När sen flickorna kom, var vi glada att vi bara planerat, inte bokat. Nu är det ju bara vi igen, så resan är bokad och klar. Men vi tar med långbyxor och regnkläder... ;)

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ha en skön semester! Koppla av och njut, nästa sommar blir det inte så mycket vila med en bebis i huset! Det kommer vara ett kärt besvär men man blir trött i allafall! Ha det så gott!

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar semester. Här är en som aldrig varit till Italien, men nån gång kanske..
    NJUT!

    Kramar Lena och missarna

    SvaraRadera
  5. Men ååååå vad underbart! Italien är vårt nästa resmål. Var där massor när jag var barn och ääääälskar det landet.

    Syntes inte tidigt på mig heller, jag fick en massa hull på magen (av medicinerna har jag tolkat det som), trots att jag kunde gå ner i vikt och allt försvann på alla andra ställen så fanns den lilla valken kvar på magen och DET är något helt nytt för mig. Och man bara längtar ju efter att det ska synas. Men det GÖR det så småningom så hav lite tålamod.

    Önskar dig och er en supertrevlig resa! Njut!
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering