Vecka 8 (7+4)

Vad är det här? Nu mår katten Robban dåligt, han har kräkts och är hängig. Det är nog levern igen, maken får åka in med honom akut till Albano. Bättre att åka en gång för mycket.

Mattes fisunge :(

Nu kommer jag oroa mig jättemycket för det oxå. 

****
Jag hade fasiken ont i äggstocken hela eftermiddagen i går, så där skitont. Sen släppte det. SÅÅ skönt. Jag låg nästan hela eftermiddagen i går, sen piggade jag på mig och åkte till stallet.

 Tyvärr så blöder jag fortfarande, inte mycket men varje gång jag torkar mig.

Jag är fortfarande helt slut sen i går, det är nog som Wilda sa i sin kommentar- en lyckochock. Dessutom tipsade hon om spec MVC, så jag ska ringa BM i dag och fråga om remiss. Konstigt att BM inte sa något om det. 

Mina mediciner från Riga har kommit, de levererades till mitt jobb, så jag ska hämta dem idag. Dessutom har jag sovit på min bäddmadrass i två dar, ryggen är nästan smärtfri!

Nu är det inte långt kvar till semester, två veckor närmare bestämt. I dag ska jag prata allvar med chefen oxå att som det är nu funkar inte.

Tack för alla fina kommentarer, ni är verkligen fantastiska!

****

Nu måste jag pussa på Robban. 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering