Vecka 7 (6+6)

Fortfarande symtomfri, känner mig väldigt ogravid. Men snart är det måndag, hoppas verkligen på ett VUL då. Annars har jag privatgynen på fredag i stället.

Jag har verkligen tablettkris, hoppas privatgynen kan skriva ut på fredag, i stället för de konstiga tabletterna hon skrev ut sist. Jag mailade henne men hon har inte svarat.

Annars får jag be kliniken i Riga skicka, men det lär ju kosta massor av pengar.

****
I går var vi ute hela dagen, för en cykeltur på lite över två mil och sen kattpromenader runt området 100 varv. Hedersord att jag kan varenda maskros i vår trädgård nu.

Nackdelen med kattpromenader är att Robban tjatar ihjäl oss sen, han vill ut hela tiden och tjoar som en besatt.

MJAUUUUUUU. Låter det var 4:e minut.

Nu är det dags för kattartikel igen, det känns som jag skrivit om allting som går att skriva om. Åh, vilken skrivkramp jag har :(

****
Fredag i dag, överleva dagen och sen fredagsmys. I morgon ska vi på Restaurang AG maken är alldeles till sig.


Kommentarer

  1. Vill du inte lägga veckobilder på magen så vi får se hur den växer?!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha:-) Vad du e go, men jag är ju lite rund om magen så jag ser redan gravid ut. Men jag gjorde som du sa och tog ett kort i alla fall ..
      Kram

      Radera
  2. Hej :)
    Symptomen kommer de brukar dra igång i v7 och uppåt.
    Du har ju växtvärk det är ett bra symptom :)
    Lycka till nu och jag är glad för er skull, kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att du helst vill ha den sorten du är van vid annars så finns det som sagt Lutinus hos mig om du vill ha dem. När jag var gravid så kom inte några symptom förrens senare. Tror det var vecka 9 som illamåendet kom med besked och höll i sig under halva graviditeten : ( Du kommer må illa så det räcker och blir över så njut nu ....( svårt jag vet men njut liiite) kramar Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, ja tack. Jag känner inte alls till Lutinus. De är mycket svagare? Men kanske mer praktiska?

      Kram <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering