Vecka 7 (6+0)

Whoho! Veckobyte! Det känns SÅ stort.

Känns väldigt omtumlande, stort, lite läskigt och tankarna far runt runt. Det är ju en värld jag aldrig haft tillträde i, inte kan något om och aldrig tagit reda på nåt om. I mitt huvet blandas barnvagnar, möblering, missfall och knyttets tillstånd i ett. En salig röra. Jag förmodar att det är så det är.

På nåt sätt börjar det sjunka in lite grann men jag vågar ändå inte hoppas fullt ut. Den 10 juni ska vi på MVC så då hoppas jag de kollar läget i magen.

I går fick jag berätta för ridläraren eftersom hon undrade hur vi vill göra i höst. Vår grupp ska ju splittras eftersom vi är så få. 

Hon berättade att hon fått sitt första barn när hon var 40 och sitt andra när hon var 43- det kändes så himla skönt för min hjärna har fastnat vid min ålder av nån outgrundlig anledning.  Och henne ser jag inte som gammal. Äsch, ni fattar vad jag menar...

Lustigt oxå att mina ridlärare och chef vet före min anhöriga. Båda mina ridlärare red ju till 7 månaden, men de tyckte inte att jag skulle rida nu eftersom vi kämpat så länge och i fall nått...

Nej, det är inte en extra läpp hästen har. Det är en JÄTTE mustasch :-)


****

Nu ska vi åka till plantagen och köpa blommor och buskar till trädgården, jag fick ju presentkort när jag fyllde år som jag ska nyttja. Jag hoppas de har ett planteringsbord oxå för det saknar jag väldigt mycket.

I kväll är det filmkväll hos bästa kompisen, han har fått alla Tarrantino filmer i present så då är tanken att vi ska se dem, typ 1 film i månaden..

****
Förövrigt måste sängfrågan lösas. Jävla tempurmadrass, vilket skit. SÅ himla ont i ryggen. 4 år höll den.

Vi ska prova att byta madrass med varandra och sen beställa en TM madrass från nätet..




Kommentarer

  1. Hej! Kolla in www.mediconline.se vet att de säljer Tempur men har ingen aning om hur de ligger i pris, vad jag vet är att de är väldigt bra att ha och göra med. Det är min massör som driver den. Värt en koll iaf.

    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Fick ni ingen garanti på madrassen? Tempur låter dyrt och borde ha garanti tycker jag... till och med Ikea har ju det på sina madrasser och de är inte så speciella!

    SvaraRadera
  3. http://se.tempur.com/TEMPUR-Garanti/tempur-garanti,sv_SE,pg.html

    SvaraRadera
  4. Blir bara så glad över att det äntligen hänt och måste titta in här flera gånger varje dag!!

    Ha så kul med Tarantino mfl. Jag ska snart se om Django unchained som vi såg på bio.. Kunde inte låta bli att köpa den på dvd. Jag gillar även Coenbrödernas filmer.. Ungefär samma råa humor =).
    De är såå bra.

    Jag har köpt lite plantor idag och fick ner några i urnor. Det är så varmt ute så jag orkade inte med alla.. Det är ju en dag i morgon också. Förhoppningsvis en solig sådan.

    Skön helg !
    kram Lena och missarna

    SvaraRadera
  5. När jag äntligen blev gravid svävade jag i fruktansvärd ovisshet tills jag kände sparkar. Tills dess gjorde jag ul varannan vecka som lugnade mig i åtminstone en liten stund. Begär det också, det ska inte vara några problem!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering