Vecka 10 (9+2)

Oj, vad dagarna går! Otroligt för varje dag. Det känns så himla konstigt och overkligt. När jag dessutom inte har så mkt symptom så känns det ju ännu mer overkligt.

I går var vi på köpcentrumet och kollade kläder, jag hittade två fina klänningar som kommer bli perfekta i sommar. Gravidkläderna på HM var inte mkt med, några konstiga tröjor och märkliga leggings. På kappahl satt alla kläder för trångt. Är det bebisen eller mina matvanor eller bristen på motion? Eller allting? Hade gärna motionerat..

Men efter en stund så fick jag så otroligt ont i magen så då var det färdigshoppat. Så himla tråkigt, jag hade sett fram emot att shoppa. Sen fick jag liiiida mig igenom hela mataffären så vi kunde handla och åka hem.

 Jag blir så frustrerad och ledsen att inte kunna göra ett endast lite grann utan att få ont. Dumma onda :(

Sen hade jag ont hela kvällen och i natt. Nu har det släppt lite grann och vi får se hur länge jag pallar i dag på jobbet.

Jag drömmer dessutom så mkt konstiga saker, i natt har jag drömt om massa konstiga läkare, jag förmodar att det är nån rädsla att träffa nån knäppskalle i morgon.

I dag är det i alla fall blodprover som gäller, ska åka i väg om en stund för det brukar alltid vara kö till blodproverna.

****
Bjuder på en härlig bild på Robban som hade somnat i nån konstig ställning i förrgår. Han moonar :)
Knäppis.


Kommentarer

  1. Usch för det där onda! Är det endon? Antar att det måste kännas läskigt att ha så där ont och samtidigt veta att man är gravid. Hur länge kan det vara så där, det du det? Hur som helst, hoppas du får lite smärtfria stunder framöver. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering