Vecka 10 (9+1)

Samma status idag, lite ont och blod. Det verkar vara ett genomgående tema.

Tar jag en cyklokapron så är det ibland blödningsfritt nån timme, sen börjar det igen. I bland rinner det på som vanligt.

Så här på morgonen har jag dessutom provat mina sommarkjolar, och de sitter verkligen åt. Jag är liksom i vecka 10. Hur gick det här till?

Så symptomen är följande; svårt att äta varm mat, eller mat över huvudtaget. Väldigt förtjust i juice, smoothie, vatten och onyttigheter. Törstig mest hela tiden.

Brösten är inte ömma men har nog vuxit en storlek. Sen har vi blödningarna och det onda. Det är ju symptom de med. Dumma sådana men i alla fall.

Nu ska vi åka och storhandla, jag ska kika på lite kjolar och tröjor. Gravidkläder känns för tidigt, men jag ska smygspana i alla fall.

Lika overkligt i dag som för 5 veckor sen.




Kommentarer

  1. Låter så jobbigt med blödningarna du har. Tänkte bara fråga dig om du tar järntabletter? Nu när du blöder så mycket och är gravid med så går det järn i massor. Kramar Lina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering