Vecka 6 (5+6) mer blod:(

Usch vilken bedrövlig dag det var i går, min kollega blev sjuk (hon fick nog) och gick hem till lunch. Där blev alla hennes ärende liggande, de samtal hon fått på mottagningen och allt annat.

Så det blir jag som får försöka styra upp allt det där + att vi (jag) andra får ännu mer och göra och hedersord att alla vill ha vår hjälp just nu eller bara ringa och skrika på oss. Vi skulle behöva vara dubbelt så mkt personal ju nu.

Så jag tänkte på jobbet hela kvällen i går och kunde inte somna, jag låg och snurra och snurra.

Så nu är jag jättetrött och i kväll ska jag till stallet och slita. Man jobbar ju själv på kvällen i stallet men jag ska försöka och ta det lugnt.

****
I går när jag kom hem så tjoade och skrek och var Robban såååå missnöjd i timmar, men han ville inte leka, bli buren, han visste liksom inte vad han ville. Så jag blev så stressad så jag fick lov att fly huset och gå till grannen.

Där var det däremot lugnt och trevligt, vi ska låna deras högtryckstvätt som har nån tvättgrej på sig och skura vår altan i helgen. Bort med allt smuts och allt katthår.

****
I övrigt inga symptom, inte ens hård i magen. Det är både läskigt och spännande med gyn i dag. Mest stressande faktiskt med tanke på hur det är på jobbet.


28 dagar kvar till semestern.

****
Så här kan det gå om man röjer så att man får tvättställningen över sig, kommer på att man kan gömma sig och smyga i de RENA handdukarna på kattkompisen.



 

 
 
EDIT: Usch nu kom det MASSOR av blod. Usch :(


Kommentarer

  1. Hur går det? Hur är det? Bra hoppas jag. Och hoppas också att det går bra idag. Tummar och hopp från mig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt ser fint ut idag!!!!
    Håller tummarna så de vitnar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till idag! Ska hålla tummarna hela dagen för er!

    Kram Åsa
    (och inget mer blod nu...)

    SvaraRadera
  4. Nej usch =(..
    Finns det ingenstans du kan åka och få kolla upp detta akut om inte annat?
    Hoppas att det lugnar ner sig och att det inte händer nåt mer..
    Önskar dig en lugn och skön helg och
    massor med kramar kommer från
    Lena och missarna

    SvaraRadera
  5. Hur gick ultraljudet, uppdatera dina nyfikna läsare när du har tid

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering