Ruvardag 8

Jag har fortfarande inte tjuvtestat ännu *stolt* och har inte mycket till känningar. Möjligen lite mensvärk från och till.

Det känns som det går lååångsamt. Jag vill ju liksom bara veta.

OTROLIGT pinsamt i går. Jag var på lokala apoteket för att köpa graviditetstest och smög runt där för att inte träffa någon klient, sprang till kassan och ser kassörskan lysa upp och fråga hur jag mår, var jag jobbar och så berättar hon om sig och sin framtidsplan.

Det visar sig vara min gamla elev. Som känner alla mina andra gamla elever. Som jag nu köpte gravtest av. Bra där..

****
Det är helt sinnesjukt på jobbet, jag tror vi är 14 stycken och sen jag började har typ 10 slutat/tagit tjänstledigt och nu är vi bara 4 ordinarie kvar. Det är verkligen galet.

Turbulent är ordet.

Jag fick inte mkt till löneförhöjning, 435 kr. Vad ska jag göra med alla pengar? Hennes förklaring är att jag ligger väldigt högt i lön. *svär*


****

Fredag i dag, vårt ekonomisystem ligger nere. Jag ska vara med i nåt test för att se om det funkar. Sen tänkte jag flexa.

Jämt när jag tänker så brukar det hända akuta saker på jobbet. Inte i dag hoppas jag.

Saker att längta till

  1. Graviditet
  2. Semester
  3. Semesterresan till Italien
  4. Sommar

Kommentarer

  1. Fy för ruvartiden, fy säger jag bara! Och JA, tiden går faktiskt långsammare under ruvartiden! Men nu har ju halva tiden (drygt) gått och testa KAN man ju göra några dagar innan TD! Jag hoppas, hoppas, hoppas på det lilla som bor i din mage!
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering