Ruvardag 3

Härligt lediga söndag!

Både i går och i dag har vi grillat, vädret har varit strålande om än lite kallt i dag. Gårdagens grillning blev lite sådär, vi hade bästa kompisen på middag, som tur var, som inte är så stor i maten. Det tar några grillmiddagar innan man kommer på bästa konceptet.

Grillning i dag blev perfekt, jag gjorde egen hamburgerdressing som blev kanon.


1 dl creme fraiche
½ dl majonnäs
½ dl chilisås
½ dl bostongurka
½ tsk senap
salt, peppar, paprikapulver


Det kliar verkligen i trädgårdsfingrarna, nu vill jag börja plantera, röja och påta bland blommorna. Men än känns det lite för tidigt, nätterna är kalla och jag vill att blommorna ska hålla hela sommaren.

Bästa ridkompisen har varit här med familj och ätit glass och lekt med katter och så har vi hunnit med en cykeltur. Dagarna rusar verkligen fram!

****
Känner ingenting, stoppar i mig mängder av tabletter så min lever lär väl flytta hemifrån snart.utrogesten däremot är läskig. Riktig yrsel slår till ca 30 min efter intag. 

Over and out.

Kommentarer

  1. Idag har solen varit hos oss också.. Kunde sitta ute i piratbyxor och linne.. Ljuvligt!
    Vi grillade också till middag och nog lever man upp lite bara av att ha sol och värme som sällskap igen.

    Härligt att ni haft en bra helg..
    Hoppas att du får en bra vecka också..
    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera
  2. Jag tänker på dig och håller mina tummar för er!!!

    Kramar
    Charlotte (lite si and so)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering