Blod!!

Åh, nej. Nu kom det blod:(

Fasiken oxå.

Kommentarer

  1. Jag hade också problem med blödningar. Visade sig att det fanns en blödning inuti livmodern men den satt långt ifrån fostret så det var ingen fara. Så ge inte upp nu! Är idag i v20. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att det är ingen fara.

    SvaraRadera
  3. NEJ! MEN som redan är sagt, behöver ju inte vara nån fara! Hade också blödningar vid min (ivf) graviditet. Första gången åkte jag till akuten och eftersom det var ivf fick jag göra ett vul, som visade på hjärtaktivitet.

    SvaraRadera
  4. Åh nej! Hoppas verkligen det inte är någon fara :-(
    Kram från mig

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna att det inte är ngn fara.. Kram till dig <3 / Jane

    SvaraRadera
  6. Det behöver absolut inte vara någon fara! Jag blödde lite i början av min sista graviditet och det kom ju ut två små killar så det behöver inte vara farligt!

    Förstår dock att du är orolig, håller tummarna för att det inte är någon fara!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas så att det inte är någon fara! Det är din tur nu!
    Många kramar Charlotta

    SvaraRadera
  8. Hade mycket blödningar med min dotter i början av graviditeten, riktigt färsk rött blod i ganska stora mängder! Men det gick vägen!
    Jag hoppas så innerligt för eran skull att allt står rätt till i magen! Åk till gyn akuten, vi såg hjärtakivitet i V 6+0 så är ingen omöjlighet att de kan se något =)

    Skickar så många kramar jag bara kan till er! Detta bara måste gå vägen!

    SvaraRadera
  9. Håller alla tummar jag har för att allt är som det ska!!!

    Många kramar
    Charlotte

    SvaraRadera
  10. Hoppas det går bra!
    Kram lill

    SvaraRadera
  11. Jag hoppas verkligen att allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  12. Hoppas allt är bra. Håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  13. Neeej! Nej nej nej! Hur är det nu? Har det kommit mer? Hur mår du?

    SvaraRadera
  14. Ta det lugnt bara.. Det kan som många skriver vara helt normalt och ingen fara..
    Jag håller tummarna att det är okej med allt.

    Massor med kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering