5 dagar kvar till FET

Mailar till kliniken att jag vill ändra tiden så jag inte missar flyget hem, nu tror jag att jag lyckats få en bra tid vid 14.00. Då hinner jag dit i lagom tid och hem. Skönt att jag kan ta ett senare flyg oxå.

Nu har jag inte fått ett klart ja, men jag hoppas i alla fall att tiden stämmer. Håller på med tidschemat så det publicerar jag i morgon. Nu är det dags att börja med fragmin och öka dosen på prednisolonet.

Om några timmar ska jag i väg till stallet på körkurs, det ser ut att bli okey väder i alla fall. Nu skiner solen lite bakom molnen och det är ca 15 grader.


Vi har varit ute en timme med katterna, Stiina blir alltid trött efteråt men Robban springer runt och skriker och tjoar och stressar. Märkligt.

I morse väckte han mig dessutom kl 05.00. Inte schyst :(

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering