3 dagar kvar!

På torsdag åker jag, känner mig lugn. Jag har ju gjort det här ungefär 7 ggr innan dessutom ser jag framemot att få komma tillbaka till Riga. Shoppa lite, njuta av de fina fiken.

Även om vi inte lyckats så tror jag hela den här resan med äggdonation i något annat land fått mig att växa som människa, få se andra kulturer och faktiskt bli lite mindre orolig av mig. Jag är så tacksam att det finns kliniker och framförallt kvinnor som vill hjälpa andra.

I dag är det dags att börja med progesteronet. Kladdigt och otrevligt.

****
I går var vi på sista delen på kursen, jag fick börja med att köra den lilla ponnyn alldeles själv, sen fick vi byta och köra bana med koner som hade tennisbollar på sig.

Vi fikade ute i solen, det var helt enkelt en fantastisk dag.

Väldigt roligt men in dag är mitt ansikte alldeles RÖTT. Min näsa lyser som en tomat. Inte fasiken tänkte jag att det var sol som tog?

****
Sen grillade vi här hemma, rastade katterna i koppel och så var helgen slut.


Alla tabletter jag stoppar i mig



Kommentarer

  1. Lycka till nu Anna! Jag hoppas det ska ta sig för dig nu :)
    Kram
    http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering