2 gram lättare + sele

Alltså, det gick SÅ bra att ta bort födelsemärkena. Sprutan gjorde lite ont, det måste jag medge. Men själva hyvlingen kändes inte alls. Nu ser det ut som jag har 2 stora skrubbsår. Den i nacken känns ju lite förstås men den i halsen känner jag inte alls av.

Vilken fantastisk vecka! 3 dagars arbete och nu är det redan fredag! SÅ skönt. Helgen ska jag tillbringa i stallet och lära mig köra häst och vagn och på torsdag bär det iväg till Riga igen.

****
Robban var helt i gasen i går kväll och for runt som ett jehu. Vi hade varit ute på en liten minipromenad tidigare och han blir alltid knasig efter det.

 Jag tycker inte selet är så himla bra heller, svårt att hitta ett bra. Stiina har ett vanligt.

Har ni tips på bra säkra selen? Robban har ju så litet huvud så nästan alla är förstora..



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering