1 vecka kvar!!

I dag var det dags att ta bort födelsemärkena, jag har 2 st som vuxit sig ganska stora varav en i nacken så att jag fastnar när jag borstar håret.

De ska hyvlas bort, vad det nu betyder men det gör säkert ont. Och gör inte det ont så gör säkert bedövningsprutorna ont. Dessutom ska jag åka den långa otäcka vägen in till stan. Så oavsett kommer det bli en läskig dag.

****
Vid Ultraljudet var nog världens trevligaste läkare. Jag har aldrig träffat en sån trevlig läkare nån gång, han var empatsik, trevlig, genuint intresserad. Han tyckte allt såg väldigt fint ut men såg att jag hade cystor på äggstocken.

Min läkare ringde sen på eftermiddagen och jag ska lämna nya prover om 3 veckor, typ 14 maj. Hon bekräftade oxå att allt såg bra ut men mina leverprover är fortfarande höga.

****
Om en vecka åker jag! Det är ju inte klokt vad tiden går! Jag har flyttat tiden för FET till 14, då hinner jag med flyg osv i god tid. Så jag flyger vid 10 och är hemma vid 19. Det känns skönt.

****
Förövrigt så minskar min blogglista dag för dag. Känns oerhört tråkigt. Många lyckas och lägger av att blogga eller byter till hemliga bloggar.

Det är liksom bara jag kvar. Jag har bloggat i 4 år nu. Jag tror det faktiskt är bara jag kvar av alla oss som började blogga runt 2009 som inte har lyckats.

Sorgligt.


Kommentarer

  1. Jag kan inte föreställa mig hur det känns att vara "ensam" kvar. Det måste kännas som en stor sorg...
    Jag hoppas innerligen att du kommer bli motbevisad. Att det otroliga kommer ske (även om det börjar kännas som om du givit upp hoppet)!

    Du är så värd att få överösa någon med din kärlek (förutom mannen och katterna).

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag är med kvar :( men har ingen blogg. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering