Ond ledighet

Härliga lediga dag, det är så fantastiskt att få lite extratid med familjen.

Vi har passat på att sanera Greta på hennes tovor. Hon får tovor direkt även om jag kammar och grejar.

Vi skulle ha njutit av solen men tyvärr fick jag sådär ont i magen efter frukosten som jag haft några gånger nu. Jag blir helt förstörd av det där magonta. Och det är som sagt inte tarmarna utan som ett bälte runt revbenen. Det släpper efter någon timme men det känns ändå lite grann även nu

Kanske dags att ringa min skit vårdcentral i veckan?

****
Kanske vi har fått tag i en kattvakt i 3 dar i sommar. Kanske det blir en resa?? Jag mailade även ett kattpensionat och de hade ett rum på 3 kvm och utegång varannan dag. Hmm nej tack

****
I morgon ska vi iväg till ett slott och fika, det ska bli trevligt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering