Hugaligen! (whohooo)

-18 i dag igen. Det är ju helt sjukt, jag vägrar att cykla till jobbet i denna kyla så det har blivit bilen. Tråkigt då jag behöver motionen.

I går trillade jag dit ordentligt, jag smaskade i mig choklad och i dag har jag världens ångest. (igår oxå såklart)

Denna vecka har inte varit bra ur viktnedgångsynpunkt. Tråkigt, jag som kämpat så innan. Och så lätt det är att trilla dit igen.

I dag ska jag ringa och hoppas få plats och rida på måndag, så jag åtminstone rider två gånger nästa vecka.

Inte heller har jag varit ute på kvällspromenad, jag tar mig liksom inte ut när det är så jäkla kallt. Inte orkar jag heller. I går var jag så trött så jag fick lov att gå och lägga mig vid 21.          


Fredag i dag! Skönt!

Kommentarer

  1. Jag sov i soffan vad 20:30 igår... Så du är inte ensam...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag brukar gå lägga mig vid kl. 22 för jag orkar inte hålla mig uppe längre. Men tröttheten börjar kännas vid kl. 21. Ja, du är inte ensam.

    Så fort det blir varmare vilket jag hoppas blir efter påsk då ska jag också börja promenera. Det har varit så kallt och halt att jag inte kunnat göra det den senaste tiden.

    SvaraRadera
  3. Jag haaatar kylan! Men nu känns det helt ok för nu har vi den bästa tiden framför oss: vår, sommar, höst - nu blir det inte jobbigt förrän i november :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering