Whooo!

Änligen är den nästan här, bara nästan men ändå! *pustar ut* Så skönt! Jag har redan rejäl mensvärk så fråga mig om några timmar om jag fortfarande är glad att den är här.. Ska maila kliniken att den är på g!

Jag kämpar fortfarande med maten och vikten, jag cyklar till jobbet på min treväxlade cykel varje dag och det är rejält tungt i uppförsbackarna (det är det hela vägen till jobbet) och jag blir rejält svettig. Nu har vi varit ute och gått på kvällarna oxå. Men blir jag smalare? NejNej.

Så idag ska jag ta mod till mig och ringa vårdcentralen igen och hoppas de har tider att dela ut. Jag behöver verkligen hjälp. Så här tjock kan jag inte vara när jag ska göra ett nytt försök.

****
Nu har jag börjat fråga de närmaste om de vill komma på kalas, så en del har tackat ja och några var uppbokade på annat. Jag har en önskelista på typ 30 saker, men jag brukar aldrig få nåt av det då alla tycker det är för dyrt. Jag lägger ut den i helgen :-) Däremot har jag sagt att jag inte vill ha blommor då katterna äter upp dem.

 Min syster och hennes 3 barn ville komma, det gläder mig då vi faktiskt aldrig firat en födelsedag någonsin med varandra. Bästa dalakompisen kommer oxå så huset blir mer än proppfullt, nu skulle vi ha det där stora huset vi budade på..

Appråpå dalakompisen så har vi väldigt svårt att komma överens om vart, vilket hotell och koncept vi ska ha. Hon är väldigt bestämd och berest så just nu känns det som inget duger. Jag har inte SÅ höga krav; sol, bad, wifi, pool, strand, 4-5 stjärnor och gärna all inklusive.

****
I kväll ska vi nog åka och handla för i morgon får vi ju främmande! Roligt!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering