Pinsamt :(

Förstår inte varför jag hamnar i såna situationer jämt. Det måste ju vara nåt fel på mig!

Jag jobbade kväll i går och ett kort ögonblick satt jag och chattade med FB gruppen om vilket flyg vi skulle boka, så sprang jag i väg och gjorde nåt.

När jag kommer tillbaka så står den högsta chefen, min chef och chefen för kundcenter på mitt rum. Oj- säger jag!

Kundcenterchefen skrattar och säger -Nu har vi skrivit en massa roligt på din facebook.

Godegud. Jag är inte ens fast anställd. Nu hamnar jag ännu mer ner på svarta listan för min chef.

Fy så pinsamt!

Jag hamnade i en pinsam situation i veckan oxå men märkligt nog har jag glömt bort den nu.

****
Nu har vi bokat både hästgården och flyget!!! Än så länge är vi 4 tjejer som ska åka, Otroligt kul! Väldigt spännande och lite pirrigt förstås.

Packningen blir ju utöver det vanliga så det gäller att tänka till..

****
Nu är det dags att börja planera min födelsedag. Min önskelista är klar, jag lägger ut den här oxå såklart.

Jag har inte hittat nåt bra mousserande vin som välkomst drink. Jag fick tips förut men de går inte att få tag i. Tips??





Kommentarer

  1. Hej!
    Asti Cinzano är ett gott muserande vin som är prisvärt. Blanda det med lite flädersaft så får ni en fräsch välkomstdrink.
    /Anne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering