KABOOOM!

I går var jag och hämtade alla mediciner på apoteket, känns lite jobbigt att börja stoppa i sig alla tabletter igen, få sömnproblem, viktuppgång och dåligt humör.

Jag mailade kliniken att jag ville ha en ny planering, för jag kan ju inte gör FET precis innan ridresan, så vi förlängde med procrenspruta så åker jag till Riga precis efteråt. (jobbet kommer bli jätteglad)

Jag gör en fin planering här bredvid som vanligt. Läste nånstans att det är svårt att håla reda på alla försök man gör med ET och FET, så hon hade döpt dem till 5:2 osv..Smart...

****
Ridgruppen har nu börjat titta på de billigaste flygen och ska boka så snart alla sagt ja. Väldigt spännande! 

Vi blir 4-5 st som ska åka, de andra är lite duktigare än mig. Framförallt nu när jag har en rejäl ridsvacka. 

Det är helpension med hemlagad mat, man bor bra men enkelt. Packningen blir ju intressant- ta med sig hjälm och ridkläder :)

****
Alltså det här med gröt på morgonen fixar inte jag, hela dagen blir jag ju bubblig, fisig och konstig i magen. Himla dumt för jag håller mig ju så mätt. 

Så nu blir det tråkigt yoghurt i stället. Med hunger.

Känner mig väldigt trött och sliten just nu, att försöka ge sig ut på promenader på kvällarna är oerhört jobbigt.

****
Idag ska jag jobba kväll. Det har varit oerhört roddigt på jobbet ett tag, nu börjar de stora sommarsemesterdiskussionerna oxå. Vi måste ju ha bemannat, men vem vill vara kvar där typ själv?




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering