Inget svar:(

Nu har jag mailat den gamla och den som ska bli ny från 1 mars, men ingen svarar. På forumet så verkar inte heller de andra i min situation få svar.

Klart är i alla fall att min doktor har slutat och tagit med sig 2 personal, mailat alla patienter att de bara ska byta adress och att patienterna ska följa om de vill och lämnat stället.

Kvar står en doktor som få verkar ha haft kontakt med, en ledning som inte visste något och vi patienter som inte heller vet något.

Jag ska ju träffa gyn på fredag, men nu när jag inte ens har en doktor är det nån mening?

men åhh...

****
Sen har allt på mitt kalas kört i hop sig, vi har inte sovplats åt alla, de kommer dessutom på fredagen och då ska det göras mat, varas värd och jobbas på jobbet.. Samtidigt. Dumt att man måste jobba, annars hade det varit lätt att förbereda allt.

Samma dag är det kattutställning som jag skulle vara med på och träffa uppfödaren till Robban bland annat. Det hade jag helt glömt bort. Attans

****
I går var det ridning, så svårt och himla roligt. Det är så frustrerande att jag aldrig tycker det går framåt, jag gör samma fel hela tiden.

Sen har jag haft nya hästar hela tiden dessutom, nu hade jag dock samma stora häst som förra gången.

****
Idag ska jag träffa dietisten. Hoppas hon har bra tips till mig och jag gått ner i vikt..



Min häst..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering