Gynbesök

Då var det dags för gynbesök i dag, jag ska göra ultraljud och kolla att allt är okey. Jag har ju haft en del ont och värk så jag vill veta om endometriosen blivit värre, om cystorna är kvar och hur läget är.

Jag ska oxå be om mediciner, jag trodde jag hade massa hemma men det hade jag inte.

Sen blir det helg:-) Härligt!

****
I morgon ska vi till veterinären och klippa klor och kolla Stiinas tänder. Robbans klor är så långa så när han tar sats från möblerna för att hoppa upp på mig och missar så gör det djävulskt ont och jag får långa härliga raksträckor i skinnet.

Vi har haft tema klippa klor här hemma men det fungerar inte. Eller jo, på Greta som är som en liten ängel (en tjock sån), men resten av katterna förvandlas till hulkar.

Sen märker vi mycket här hemma att ljuset/våren börjar komma för det är full rulle på Robban, han har verkligen kommit ur sitt ide nu.

Jag har skrivit en kattartikel för nästa vecka, vi turas ju om att skriva i kattklubben. Jag tänkte lägga ut den här oxå, ska bara påta lite med den först.

****
I går var det väldigt pinsamt, eftersom jag promenerar till och från jobbet så roar jag mig antigen med att lyssna på p3 dokumentär (de från 2007-10 är bäst, framförallt denna)

Eller så lyssnar jag på Adam och kompani och lyssnade på hemvägen i går på denna, som handlade om Daniels bajsnoja.

Jag skrattade så högt att jag nästan kissade på mig, snoret rann och ögonen rann. Tills jag kom på att jag var alldeles själv. Skrattandes och börjar titta mig omkring och upptäcker att folk tittar på mig..

Jag fick lov att stänga av och springa hemåt..

Kommentarer

  1. Ett annat tips på bra radio: Institutet på P3. Roligt och intressant på samma gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har jag aldrig hört! Tack för tips!

      Radera
  2. Hahahaha! Skulle jag ha velat se :)

    Hur gick det idag?

    /J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud så pinsam jag är nu för tiden ;-)

      Radera
  3. Måste genast lyssna jag med! :-) Brukar garva på tåget, sitter någon och skrattar så smittar det så härligt att jag måste fnissa med...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering