Tjockis:(

Åh, my god vilken viktångest jag har. Det snurrar i huvudet hela tiden, jag fattar inte vad det är för fel på mig.

(förutom dålig karaktär, lathetet och dum i huvet då)

Om 10 dagar är det i alla fall dag för dietisten igen. Hennes råd var bra men jag går inte ner för det, jag är fortfarande en tjockis.

Jag önskar så att jag kunde ingå i ett försök, eller med läkares hjälp göra som fertilitetsresa och äta pulver i 12 veckor. Då får man resultat som heter duga, jag tror dock inte det är bra att göra själv. Ska göra ett nytt försök och ringa vårdcentralen igen. (och bli avisad igen)

Nu har jag i alla fall piggat på mig från förkylningen så nu är det cykla, promenera från jobbbet varje dag igen. Det är skönt för det är 40 min extra motion varje dag.

Det är jobbigt att vara tjock, värre än ni tror.

****
Inväntar för övrigt mensen som nu är 4 dagar sen, den har verkligen blivit knäpp sen operationen. Sen är det bara 1 mens kvar och sen är det dags för nästa försök. Känns konstigt och avlägset. Hur ska jag orka fler gånger?

****
Nu är det oxå dags att rings djursjukhuset för att undersöka Greta, jag tycker hennes läckage blivit värre. Nu har vi fått lön och kan betala sånt i alla fall. Skönt!

Kommentarer

  1. Jag läser din blogg varje morgon. Du är helt underbar!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var fantastiskt att höra för jag känner mig inte sån!

      Radera
  2. Har aldrig kommenterat förut och håller med föregående skrivare. Du skriver fantastiskt! Även om man anar en sorg eller kanske sorgkant så när jag läser blir det ändå med ett litet leende på läpparna. Du har en underbar timing och talang för detta! Många kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var snällt, nu blir jag alldeles generad :) Kram!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering