Jaha?

 I dag ska jag ha samtal med chefen om jag får vara kvar eller inte på jobbet.

Känns väldigt pirrigt och jag vet ärligt talat inte alls hur hon resonerar. Det jag vet är att vi inte riktigt är på samma våglängd och jag inte har den utbildningen (har motsvarande) hon tycker man ska ha.

Denna vecka blir sjukt intensiv:
Måndag: måla klart möbeln
tisdag: ridning
onsdag: konferens med övernattning
torsdag: konferens och jobbar kväll
fredag: jobbar kväll i stallet

Förutom det så har maken beredskap och så jobbar han kommande helg.

Några oroande saker: Övernattning innebär dela hotellrum med en kollega, jag kan inte sova med andra människor. Gode gud.

Kvällsjobbet på fredag i stallet innebär att jag är helt själv och det har jag aldrig varit, ett mastodontpass mellan 17-21. Dessutom ska jag utfodra alla hästar och hjälpa att låsa. Det har jag heller aldrig gjort. Dessutom så har gestaporidläraren lektioner under kvällen..Gode gud.

****
Är mkt piggare i förkylning, fortfarande lite hostig och snorig. MEN på bättringsvägen. Skönt!

I går var jag och köpte tyg och färg till hallmöbeln, nu ska den tråkiga trä möbeln bli vit!
Promenad i solen i går, fantastiskt!


Roligt!

Kommentarer

  1. Lycka till idag! Kram /Åsa

    SvaraRadera
  2. Hur har det gått?

    //Therese

    SvaraRadera
  3. Vilken dag full av utmaningar! Hur gick det?

    SvaraRadera
  4. jag håller tummarna att det gått bra idag.
    Alla människor där ute har faktiskt inte rätt utbildning för det arbete de utför. Och tack och lov så kan de passa alldeles utmärkt till sin plats ändå.

    Jag vet ju inte men jag tror att du är kvinnan på rätt arbete, detta efter att jag läst lite om dina arbetsmödor, och vet lite om vad du är för en...=)
    Hoppas att din chef upptäckt det och ger dig beröm !!

    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering