Hallååå??

Men nu är mensen så sen att jag till och med har tappat bort hur många dagar den är sen. Var är den? Det är ju liksom snart februari och jag har inte haft mens sen i december.

Jag får ta och ringa gyn nästa vecka om den fortfarande inte kommit. Det känns dock som den är på gång..Mest hela tiden faktiskt.

****
Alltså, jag är så sinnessjukt trött i dag. Mer än så. Som en zombie här på morgonen och det blir inte bättre av att jag alltid oavsett dag i veckan vaknar 05.25. Jag får aldrig sovmorgon. Sjukt!

Snart är det helg, då kommer ridkompisen och hans dotter på mat och melodifestival. Det blir tacos till middag och massa snask framför tv. Dessutom kommer de plåga mig med melodifestivalen då hela den familjen och maken älskar melodifestivalen. Jag tycker det är en plåga...

****
Snart fyller ju jag jämt. Jag tänkte ha lite fika/mat till de som kommer, det kanske blir 10-15-20 st. Det är de närmaste, de jag umgås med. Ingen familj dock eftersom jag inte har mycket till sån :(

Har ni bra idéer vad jag ska bjuda på? Absolut inte potatissallad och rostbiff, det tycker jag inte om. (är ju lite kräsen) Jag jobbar ju hela veckan innan så nåt avancerat hinner jag inte. Kanske smörgåstårta? Eller är det lite tråkigt? Jag har en kompis som brukar göra sånt.

Eller pizzabuffe ;-)

Kom med förslag!






Kommentarer

  1. När jag fyllde jämnt bjöd jag på tårta: först smörgåstårta och sen chokladtårta. Den som ville fick komma, och de fick välja om de ville bara ha chokladtårtan, eller smörgåstårta också. Lite öppet hus hela dagen.

    Du kan också ha olika pajer, några varma och några kalla. Smidigt att förbereda innan, och så bara värmer du i ugnen...

    Vid en annan födelesedag beställde vi planka på ICA. Smidigt, och gott!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Du är inte gravid då? Ingen mens +trötthet=?

    S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej,jag kan inte bli gravid bnaturligt då jag opererat bort äggledarna.

      Radera
    2. Hade jag inte vetat bättre hade jag också tippat på det!
      <3

      Radera
  3. du kan ju ha italienskt tema, paramskina... goa pastasallader, mozarella

    SvaraRadera
  4. Ingen mens - gravid???

    Kram och lycka till med bjudningen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej,jag kan inte bli gravid bnaturligt då jag opererat bort äggledarna.

      Radera
  5. Färska baguetter och en rykande chili con carne? Och så en krispig sallad på det.
    Mums!

    SvaraRadera
  6. Måste man inte ha äggledare för att få mens?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, de har inget med mensen att göra.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering