Snökaos & julklappstips

Japp, då var vi där igen. Snökaoset har kommit till Sverige. Jag är superglad att jag inte längre har långt till jobbet så om det skulle vara nåt kan jag alltid gå.

En sak som är mkt mystiskt är att mina fina stövlar jag köpte förra året är borta. De finns inte i hela huset. Väldigt märkligt. Hur kan de bara vara borta? Så nu får jag ge mig ut i kaoset i kalla skor.

Dessutom ska vi ut och köra rundan på jobbet i dag, jag hoppas verkligen det är vinterdäck på bilen.

****
I går ringde jag gyn om remisser till blodprov till mig. Naturligtvis så skulle hon kolla upp saken och återkomma. Hon har ännu inte återkommit, vilket gör att ännu en dag har gått och jag kanske inte hinner få blodprovssvaren innan det är dags att åka. Då har jag lagt ut 1500 kr på ingenting.

Jäkla krångel jämt. Det betyder isf att jag måste ta 2 lediga dagar och resa till kliniken och bo själv på hotellet. Hur kul är det? Och dyrt? För maken blir det samma sak.

Nu är det i alla fall inte många dagar kvar. Om en vecka far maken i väg och om två veckor är det min tur. Sen kan vi andas ut för denna gång.

****
Har ni bra julklappstips till min make? Jag har inga bra idéer, så tipsa på. Jag behöver verkligen hjälp!

Kommentarer

  1. Jag behöver också julklappstips till min make!! Och frågar man vad han önskar sig, får man inget svar.... Jag är alldeles tom på idéer!!

    Men, tidigare har jag gett honom filmboxar, en lite dyrare klockradio till sovrummet (får ju jag nytta av också, hehe), kläder (inte så uppskattat, han vill köpa det själv), böcker om trädgården eller brödbak (intresse). Om nu detta kan inspirera dig nåt?? Har du nån inspiration till mig??

    kram

    SvaraRadera
  2. Några julklappstips: Någon upplevelse, något ni kan göra tillsammans (typ teater, bio, chokladprovning), tidningsprenumeration, parfym, bok, film,kläder, massage, klippning.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ett iphone skal med bild på Robban (eller alla 3?) nåt år beställde jag nytt visakort med Kenzo på till mn man :-) Beställa ett skal är rätt billigt nu mär de har kampanjer - jag köpte för 150:- inkl frakt
    Kram Nenne

    SvaraRadera
  4. Kolla på hemsidor som som säljer upplevelser som t.ex. Liveit.

    Coolstuff eller SmartaSaker kanske har något som kan vara kul.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering