Progynon dag 2

Men herregud vilken dag i går på jobbet. Kan det vara mer katastrof överallt? Har alla laddat för att ringa och skrika till måndagsmorgonen?

I går var första gången på länge jag kände att jag vill gå tillbaka till mitt gamla jobb, att det här är too much. Att jag inte orkar. Hur orkar folk med det här yrket?

Hu så trött jag var när jag kom hem, jag är glad att jag avbokade ridningen.

Dessutom har jag tvättat min bygelBH i helgen. Och nu har den gnisslat sen dess. Gnisslat! Hela dan!

****
Jag har bokat julridning i alla fall, jag tänker att jag aldrig fått ett plus och skulle jag mot all förmodan få det så får jag ta det då. Men jag måste ha nåt att se fram emot i jul. Jag tycker julen är så otroligt jobbig ändå, det är verkligen en skräckhelg.

Julklappar däremot. Det gillar jag!

****
I dag är det ridning, jag tror vi ska fortsätta med dressyer som vi gjorde förra gången. Otroligt svårt och frustrerande men oxå roligt.

Jag oroar mig mycket för fredag, hur ska vi få logistiken att gå i hop? Hur kommer katterna må? Hur kommer vi må? Jag tror inte jag kan köra till Albano alldeles själv, så bäst vore om vi kunde vara båda.

Asch jag vet inte. Vi får förhandla här hemma.

På lördag ska jag på tjejträff på andra sidan stan, det är med ett gäng jag gått på universitet med. Ska bli väldigt roligt.

Intensiv vecka. Det måste jag säga.

****
I går kom jag i håg alla progynen som jag skulle, det är verkligen en utmaning att komma i håg dem. Jag har en app i ifånen som påminner, men det är lätt att missa ändå. Jag har redan börjat känna av dem så de gör nytta i alla fall.


Kommentarer

  1. Nämen, finns det en app för det? Vad heter den???
    :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har provat dem flesta, det finns kanske 10 st som är ok, just nu använder jag Habitimer.

      Radera
  2. Även om det inte var meningen har du precis räddat min morgondag. Ska tänka på din gnisslande bh så fort det dyker upp något jobbigt. För det fick mig att dra rejält på smilbanden. Tänker mig alla möjliga situationer där det kan bli riktigt roligt - om den bara låter tillräckligt högt. Så tack, kära du!

    Kramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering