Min dag i bilder

Vad tiden går fort när man har trevligt, nu har bästa dalakompisen åkt hem. Vi avslutade med en promenad i det vackra men otroligt kalla vädret (-10)

Dagen har i övrigt fortsatt i nyttighetsgörande, dammsugit, städat altanen, kastat lite uteblommor och målat en bräda till kökfläkten. Som jag förövrigt är oootroligt nöjd med, bra ljus och bra sugförmåga. Så här såg det ut i fredags


Nu har vi köpt en Electrolux och den ser ut så här:

Hur det ser ut efteråt får ni ge er till tåls tills brädan är uppe.

Dessutom har jag slaktat min 10-kronors flaska för att stoppa in dem på banken. 8000 kronor i 10 kronor, undra vad banken säger? ;) Jag ska ha dem till min 40-års dag och resa till USA för..Det är min stora dröm. Jag har samlat sen 2003-2004 i bara 10 kronor.





Även katterna har myst, jag hittade Greta och Stiina i hängpungen, det är knappt så den pallar trycket..Stiina som inte en gillar Greta.. Märkligt.






Kommentarer

  1. Härliga bilder!

    Och visst var vädret underbart idag?! Äntligen ordentligt med sol!

    Varma kramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering