1 dag kvar!

Meh, det verkar ju som det kommit nån mens. Vars kom den i från nu då? Jag hade lite samma tanke som Anhs- att det var uvi som spökade. Men nej. Det är mens och mensvärk.

Mycket märkligt.

I morgon är det i alla fall dags för procrensputan och sen är det mens (igen) och VUL den 12:e. Det betyder oxå att det är ganska precis en månad kvar till ET.

I dag ska jag ringa gyn och boka de två inplanerade VUL som jag ska göra.

****
I går hade vi hoppning, det var så roligt och vilken adrenalinkick det är! Jag tror jag inte andas på hela rundan. Jag hade favorithästen som är så duktig och hoppa och så go.

Tänk, jag tror ridningen är det bästa jag börjat med och jag hade mer än gärna ridit 2 ggr i veckan om vår ekonomi tillåtit det. Det är så fantastiskt och väldigt utvecklande för både kropp och psyke.

****

- 5 grader idag. Måtte jag överleva cyklingen till jobbet utan olyckor. Däremot har jag ätit en del clementiner som nog innehåller sin beskärda del av kolhydrater, och igår köpte jag tranbärsdryck som både innehåller kollisar och socker.

Dagens mat ser ut så här:

Frukost: Filmjök med frysta blåbär och 1 ägg, citronvatten
mellis: frömacka och kaffe med mjölk
lunch: auberginegratäng och vatten
mellis: clementin
middag: köttfärsbiff med coleslaw och citronvatten



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering