Utslagen

Vilken fantastisk ridning det var i går! Solen sken, hästarna och ryttare var lyckliga och skogen var otroligt vacker.

Sen åkte jag hem och åt lunch och la mig i soffan och sov i nästan 1 timme. Helt förstörd. Jag var alldeles stel i kroppen men i dag är det faktiskt inte så farligt. Konstigt nog.

På kvällen var vi till kompisar och grillade och åt väldigt god mat men jag var fortfarande väldigt trött. Vi fick åka hem och jag försökte verkligen hålla mig vaken men vid 22 fick jag nog och gick och la mig. Jag tror inte jag varit så slut på länge. Tänk vad lite frisk luft kan ställa till med.

Utan att berätta några detaljer kan jag ju säga att mensen kommit i gång och då pratar vi om typ niagarafallet.

Jag har haft en massa mailkontakt med kliniken och beslutat att börja med ny donator, jag ska dessutom ta en massa extra prover som kanske kan påvisa varför inte äggen fäster. Nu gäller det bara att få min gyn att vilja ta dem oxå. Vi kan inte påbörja nåt försök förrän om ca en månad efter som man måste vänta en mens emellan.

Kommentarer

  1. Jag hoppas att din gyn vill ta dessa prover.

    Vad bra att du hade en bra dag igår.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering