Solsken & 2 dgr kvar

Vilken fantastik helg! Jag känner mig så glad och lycklig och allt har varit alldeles perfekt.

I dag har vi haft premiär på vår första rejäla cykeltur på 2 mil i och snittat kring 20 km/h, tycker det är helt ok trots pollen och massa god mat  magen.

Nu har jag börjat med progesteronet, tänk att man glömt hur kladdigt det är.  Nu börjar jag faktiskt bli nervös och det som är värst ju nu är (googlar ihjäl mig)

DIT
Incheckningen; på sas, baltic air och har jag rätt nr osv..och när?
Hur lång tid innan ska jag vara på flygplatsen?il o
hittar jag rätt gate?
Hur ska det går i Riga?
Klarar sig äggen?

Packning:
Pass
europakortet
Pengar
Visa
KK
Mobil och laddare
Rigaboken
Nåt att läsa
Alla dokument


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering